Etkileşimli Yazılım Geliştirme
DMI Intertech - Digital Media Institute at Intertech
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Shreveport, Amerika Birleşik Devletleri
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
1 yıl
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
USD 27.730
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
burslar
Çalışmalarınızı finanse etmenize yardımcı olacak burs fırsatlarını keşfedin
Tanıtım
ISD nedir?
DMI'daki İnteraktif Yazılım Geliştirme programı, mezunları günümüzün interaktif dünyasının en ileri noktalarına taşıyacak yenilikçi bir yıllık bir programdır. Bir yıllık bu müfredatın özü, C# ve Unity Game Engine'de programlamayı öğrenmektir. Bu teknik beceriler, öğrencilerin eğitimini tamamlayacak ve onları endüstride bir kariyere hazırlayacak oyun teorisi, 3B varlıklar ve yazarlık öğretimi ile birleştirilir.
O nasıl çalışır?
Öğrenciler takımlar halinde yaklaşık 350 saat veya 14 hafta boyunca dönem projelerinde çalışacaklardır. Öğrenciler mobil, masaüstü ve tarayıcı ortamlarında gerçek dünya durumları için işlevsel oyunlar ve uygulamalar oluşturup sergileyecekleri için bu projeler sektörde çalışmayı simüle edecek. Bu ekip projesi, bireysel projelerle birlikte, her öğrencinin becerilerini potansiyel işverenlere sergilemek için kullanabileceği bir özgeçmiş ve bir çalışma portföyü oluşturacaktır.
Ne zaman başlayabilirim
Bu program şu anda Pazartesi'den Cuma'ya sabah 9'dan akşam 3'e kadar çalışıyor. Program 1.024 saat eğitim içerir ve devam zorunludur. Programı tamamlayan öğrenciler, mezun olduklarında, olası işverenler için çalışmalarını sergilemek üzere bir demo makarası ve grup projelerini yanlarına alacaklardır.
Galeri
Müfredat
İNTERAKTİF KODLAMA
- C# dahil modern programlama dillerine genel bakış
- Programda kullanılacak temel bilgi işlem mimarilerinde temel
- Kod revizyon sistemleri ve geliştiriciler tarafından nasıl kullanıldığı
- C# ile Geliştirmek
- Vektörler, normaller ve matrisler dahil olmak üzere oyun geliştirme için temel matematik ilkeleri
- Oyun Geliştirme Geçmişi
- Dönem projesi
GELİŞTİRİCİLER İÇİN GRAFİKLER
- Tasarım, renk ve tip dahil olmak üzere grafik tasarım temelleri
- Bitmap ve vektör dosyaları gibi oyunlar için 2D görüntüler oluşturma ve düzenleme
- Ses oluşturma, düzenleme ve ses efektlerinin temelleri
- Temel 2D animasyon
- 3B modelleme, organik ve inorganik 3B modeller oluşturma ve bunları bir oyun motoruna entegre etme
- Oyun varlıkları için 3D animasyon
- 3D oyun projeleri için hareket yakalama
- Dönem projesi
ARAYÜZ, ETKİLEŞİM VE OYUN TASARIMI
- Renk, netlik ve düzen konularını içeren kullanıcı arayüzü tasarımı
- Kullanıcı arayüzünü ve kullanıcı deneyimini ve kullanıcı geri bildirim modellerini test etme
- Sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve Oculus Rift gibi arayüzlere genel bakış
- Oyun tasarımı teorisi. Öğrenciler, oyuncu/kullanıcı açısından bir oyunu veya etkileşimli deneyimi neyin harika yaptığını keşfedeceklerdir.
- Oyun tasarlama ve test etme. Maketler ve prototipler oluşturulacak; hata geri bildirimi toplama ve uygulama
- Tarayıcı, sunucu ve sosyal platform tabanlı projeler geliştirmeyi içeren etkileşimli web geliştirme
- Dönem projesi
İLERİ GELİŞTİRME
- Apple OS, Android OS ve mobil alanda ortaya çıkan diğer teknolojiler dahil olmak üzere mobil oyun geliştirme ve platforma özel konulara genel bakış
- Çalışan eksiksiz bir uygulama mağazası/pazaryeri yayınlanabilir proje sunmaya odaklanan bir mobil oyun/uygulama tasarlama ve oluşturma
- Çalışan ve oynanabilir eksiksiz bir temel mobil tabanlı oyun sunmakla görevlendirildiğiniz mobil tabanlı bir oyun projesi
- Gelişmiş oyun oynamaya odaklanan ve 2B oyun alanının sınırlarını zorlayan web veya mobil alanda 2B oyun projesi
- Tüm oyun projenizi zamanında teslim etmek için sizin ve ekibinizin önde gelen bir oyun motorunu kullanacağınız bir 3D oyun projesi
- Bir endüstri danışmanından alınan girdilerle birkaç haftalık gelişmiş bir geliştirme bitirme projesi
- Bir işgücü geçiş modülü programı tamamlar
Kariyer fırsatları
- OYUN PROGRAMCI
Oyun Programcıları, bir oyunu tipik olarak bir motor aracılığıyla çalıştıran ve kontrol eden bilgisayar kodunu tasarlar ve yazar.
- SEVİYE DÜZENLEYİCİ
Seviye Düzenleyiciler, oyunun bir bölümü için peyzaj, binalar ve nesneler dahil etkileşimli mimari tanımlar ve oluşturur.
- TEKNİK SANATÇILAR
Teknik Sanatçılar, bir oyun üzerinde çalışan Sanatçılar ve Programcılar arasında bir köprü görevi görür.
- OYUN TASARIMCISI
Oyun Tasarımcıları, bir oyunun nelerden oluştuğunu ve nasıl oynandığını tasarlayarak tüm temel öğeleri tanımlar.
- VR/AR GELİŞTİRİCİ
Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik, etkileşimli geliştiriciler kullanan, son teknoloji eğitim, endüstriyel ve oyun tabanlı içerik yaratan yüksek büyüme alanlarıdır.
- KG TEST CİHAZI
KG Test Cihazları, bir oyunu test eder, ayarlar ve hatalarını ayıklar ve oyunun kalitesini ve oynanabilirliğini sağlayan, bir oyunda kaliteyi garanti eden ve halka açılmadan önce oyunun tüm kusurlarını tespit eden iyileştirmeler önerir. QA, kariyerinizi sahada sürdürmenin harika bir yolu olabilir.
Okul Hakkında
sorular
Benzer Kurslar
Yazılım Kalite Güvencesi ve Testi
- Online
Bilgisayar Yazılımı ve Veritabanı geliştirme Yüksek Lisans Belgesi
- Toronto, Kanada
Uygulamalı Bilimlerde Yüksek Lisans Diploması (PGDipAppSc) - Yazılım Mühendisliği
- Dunedin, Yeni Zelanda