3D Animasyon Diploma | Oyun, Film
Centre for Arts and Technology
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Kelowna, Kanada
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
24 aylar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
Bilgi talebi
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Sep 2024
burslar
Çalışmalarınızı finanse etmenize yardımcı olacak burs fırsatlarını keşfedin
Tanıtım
Centre for Arts and Technology Kelowna, BC kolej kampüsünde animasyon uzmanlarımızdan ellerimizle 3 boyutlu animasyon eğitimi alın . Her zaman yaratıcıydınız ve teknolojideki son trendlerin nabzını tuttunuz. Video oyunları bir takıntıdan ibarettir ve bir takım elbise ve kravat gerektiren bir kariyer, aklında olan şey değildir. Bir sonraki gişe rekorları kıran oyunda ya da animasyonlu bir ortamda yetenekli meslektaşlardan oluşan bir takımla çalışmak, yakın gelecekte kendinizi görebileceğiniz yerdir. Hayallerinizi hayata geçirme zamanı. Sadece 24 ayda, profesyonel diplomanızı kazanmak için 3d animasyon eğitimini alacaksınız ve yeteneklerinizi potansiyel işverenlere sergileyen demonte bir portföy ve demo makarasıyla çıkacaksınız. Bunlar, Oyun, Film için 3 Boyutlu Animasyonda iki yıllık diplomanızla yapabileceğiniz kariyer yollarından sadece birkaçı
- Karakter animatörü
- Karakter Modelleyici
- Teknik Sanatçı
- Doku Sanatçısı
- Dijital artist
- Aydınlatma Sanatçısı
- Konsept / Storyboard Sanatçı
- Birleştirici Sanatçı
Kariyer
Oyun, Film için 3d Animasyon eğitimimiz
“ Centre for Arts and Technology beni, benzer ilgi alanlarına sahip arkadaşlara, şimdiye kadar yaşadığım her şeye benzemeyen bir çalışma ortamına ve daha iyi olmam için bana ilham veren eğitmenlere” tanıttı. ”- Evan Lewis
Dersin akışı
İlk çeyrekte, 2 ve 3 boyutlu sanatın temellerini kanıtlamış olan pratik beceri ve bilgi birikimine, böylece iki yıllık programınızın temelini atacaksınız. Bu, programınız boyunca tutarlı bir şekilde kullanılacak olan çeşitli endüstri standardı 2D / 3D yazılım paketlerinin tanıtımı, çizim / tasarım konseptleri ve neyin olacağı, üç ayda bir demo makarası yaratılmasıyla sağlanacaktır. İlk çeyreğinizin sonunda, CG'nin 6 temelini göstereceksiniz; modelleme, tekstüre etme, arma, canlandırma, aydınlatma ve işleme; dijital boyama ve fotoğraf manipülasyon teknikleri; temel perspektif çizimi; Temel tasarım ilke ve unsurlarının temel kavrayışı; İlk demo makarasının oluşturulması için canlı aksiyon görüntüleri ve düzenleme / dışa aktarma teknikleri ile FX / Compositing uygulamaları.
İkinci çeyrek, CG'nin 6 temeline ve endüstri standardı bir 3D yazılım paketinin artan yeterliliğine odaklanmaya devam edecektir. Buna ek olarak, kamera kurulumu, sinematik teknikler ve kompozisyonun, storyboarding ve previsualization süreciyle ilgili olarak daha fazla içine dalmış olursunuz. Geleneksel formun, insan formunun gözlemden ve geleneksel animasyondan ve çiziminden yola çıkmasıyla ilgilidir.
Üçüncü çeyrek, CG'nin 6 temeline ve endüstri standardı bir 3D yazılım paketinin artan yeterliliğine odaklanmaya devam edecektir. Geleneksel çizim insan formunu inceleyerek devam ediyor, ancak 2D animasyon, karakter tasarımı ve CG heykeltraşlığın dijital süreciyle ilgili olarak yeni yazılım ve araçlar tanıtılıyor. Bu çeyrek programınızın genelleştirilmiş doğasını tamamlayacak.
4. çeyrek, CG'nin 6 temelini alır ve iki yıllık programınızın geri kalanı için birkaç ayrı akışa böler. Animasyon prensiplerine ve karakter animasyonunun yürütülmesine odaklanarak bir CG animasyon akışı tanıtıldı. Hem sert yüzey hem de organik modelleme teknikleri sürecine odaklanarak bir modelleme akışı tanıtıldı. CG projelerinizin profesyonel sunumuna ve yürütülmesine odaklanan bir aydınlatma, tekstüre oluşturma, oluşturma ve birleştirme akışı tanıtıldı. Bu çeyrek, CG boru hattına daha fazla odaklanmaya başlıyor, ancak karakter tasarımı yöntemleri araştırılmaya devam ediyor.
5. çeyrek, CG mekaniği ile devam edecek, vücut mekaniği ile ilgili olan ve diyaloğa etki eden ileri prensiplere odaklanacaktır. Modelleme, arma ve sert yüzey / organik modellemede ileri tekniklerle devam eder. Aydınlatma, tekstüre, işleme ve birleştirme daha gelişmiş araç ve süreçlerle devam eder. Oyun Tasarımı, özgün bir oyun konsepti fikrini oluşturacağınız ve belgeleyeceğiniz bir odak noktasıdır. Programın son yılında hangi CG alanına odaklanacağınızı analiz etmeye başlayacaksınız.
Bu aşamada, öncelikli olarak hangi disipline odaklanacağınızı seçmiş olacaksınız; Modelleme, Animasyon veya VFX ve tüm bu üçü içerir. Bu karara dayanarak, enerjinizi son dokuz ay içinde seçtiğiniz alana hakim olacaksınız. Artık daha fazla kendi kendini yönetmeye başlayacak ve nihai portföyünüzün ve mezun olduğunuz demo filminin neye benzeyebileceğini harekete geçirmeye başlayacaksınız. Hem kişisel hem de profesyonel yaşamınızda başarılı bir eğitim sonrası sürecini kolaylaştırmak için iş ve kariyer gelişimi başlatıldı. Geleneksel çizim, hem insan hem de hayvan biçimine odaklanarak üçüncü düzeydeki yaşam çiziminiz ile devam eder. Eklenebilir istihdam becerileri, ikincil bir 3D yazılım paketinde uzman olma yolunda sunulmaktadır.
7. çeyrek final mezuniyet portföyünüz ve tanıtım filminiz için materyal üzerinde çalışmaya devam edeceksiniz. Kurslar, artan mentorluk rolünü üstlenen eğitmenlerle daha fazla yönlendirilir. Profesyonel tutumlar, stüdyo uygulamaları, prodüksiyon programları ve ağ iletişimi daha fazla vurgulanmakta ve daha fazla incelemeye tabi tutulmaktadır. Daha fazla istihdam edilebilirlik becerileri, bir oyun motorunun uygulanması ve CG üretim iş akışınıza nasıl fayda sağlayacağı ile geliştirilir.
Son çeyreğiniz, en yüksek seviyelere ulaşmakla ilgilidir. Bu tüm sıkı çalışmanın son doruğu. Sanatınızı parlatmak, profesyonel bir demo reel / portföy sitesi oluşturmak, iş aramak, ağ oluşturmak ve mezuniyet kriterlerini karşılamak sizin odak noktanızdır.
Okul Hakkında
sorular
Benzer Kurslar
Oyunda Diploma – Sanat
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Etkileşimli Teknolojiler ve Oyun Tasarımı Diploması
Animasyon ve Oyun Geliştirme
- Belleville, Kanada
- Toronto, Kanada + 1 daha fazla