Oyun Tasarımı ve Prodüksiyonunda Temel Derece
Online United Kingdom
SÜRE
2 up to 3 Years
DILLER
Ingilizce
HIZ
Tam zamanlı, Yarı zamanlı
SON BAŞVURU TARIHI
Son başvuru tarihini talep edin
EN ERKEN BAŞLAMA TARIHI
Sep 2025
ÖĞRENIM ÜCRETLERI
GBP 7.450 *
ÇALIŞMA FORMATI
Kampüste
* yarı zamanlı: £11,100 (yıllık £3,700)
Tanıtım
Uluslararası Oyun Geliştiricileri Birliği müfredat çerçevesinden esinlenen, öğrenci geri bildirimleriyle bilgilendirilen ve sektörün gereksinimlerine yanıt veren bu Hazırlık Derecesi, elektronik oyunların tasarım ve üretimini kapsamaktadır. Sektörün uzman sektörler arasında işbirliğine dayalı çalışmayı gerektirdiği gibi, siz de bir ürünü pazarda tanıtmak için işletme ve pazarlama gibi diğer disiplinlerden öğrencilerle birlikte çalışacaksınız. Bu kursun sonunda, piyasaya sürülmek üzere bir oyun ürünü tasarlamış ve üretmiş olacaksınız.
kabul
Müfredat
Course content
Ders aşağıdaki konuları içermektedir:
- Kavramsal oyun tasarımı – Oyuncu katılımı ve motivasyonu açısından elektronik oyunun itici bileşenleri.
- Programlama kavramları – C++ programlamanın genel prensipleri ve kavramları.
- İnsan-bilgisayar etkileşimi – grafiksel arayüzlere, kullanılabilirliğe ve geri bildirime odaklanarak.
- Oyun programlama – Oyun programlamanın genel prensipleri ve kavramları, öğrencilerin oyunlarda kullanılan 2D ve 3D programlama yöntemlerini uygulamalarına olanak tanıyacaktır.
- Oyun anlatısı ve bağlamsal oyun – oyun ve oyun ortamının bağlamsallaştırılması yoluyla anlatıyı uygulama yöntemleri.
- Bilgisayar oyunları için 2D ve 3D sanat – oyun görsellerini dijital olarak çizilmiş konsept sanatıyla aktarın ve 2D oyun sanatı ile 3D modelleme tekniklerini kullanarak düşük maliyetli oyun bileşenleri yaratın.
- Oyun motorları – UDK ve Unity gibi 3D motorlara odaklanılarak, küçük bir oyun geliştirmek için bu motorların mimarileri ve özellikleri değerlendirilir.
- Oyun çalışmaları – oyun oynamanın toplumdaki rolü, elektronik oyunların semiyotiğini ve kelime dağarcığını çözümleyerek kendi oyun sistemini önermek.
- Oyun platformları – platform türleri ve gelişimleri, hem donanım hem de yazılım mimarilerinin incelenmesi, kurulum, yapılandırma ve sorun giderme.
- Ses ve animasyon – oyunlar için ses psikolojisi, ses yaratma teknikleri, animasyon teknikleri ve ilkeleri.
- Oyun üretimi – Çalışan bir oyunun yapımına katılım, ekip üyelerinin seçilmesi, hedeflerin izlenmesi ve proje çıktısının teslimi için gerekli çalışmaların yapılması.
- Tanıtım ve girişimcilik – ticari gelişim, sanal ağ oluşturma, sosyal medya ve kendi oyununuzun tanıtımı ve pazarlaması için teknikler için alanları belirleyin.
Kariyer fırsatları
- BT İş Analistleri, Mimarlar ve Sistem Tasarımcıları
- Programcılar ve Yazılım Geliştirme Profesyonelleri
- Grafik ve Multimedya Tasarımcıları
Program teslimatı
Assessment methods
Değerlendirme hem dersler hem de resmi sınavlar aracılığıyla yapılacaktır.