Oyun Sanatında Diploma
LaSalle College Vancouver
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Vancouver, Kanada
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
Bilgi talebi
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
Bilgi talebi
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
Tanıtım
Oyun Arkasındaki Teori
Oyun Sanatı ve Tasarım Diploması programındaki öğrenciler, tasarım, seviye tasarımı, oyun yazımı, yazılı iletişim, ayrıca 2B ve 3B sanatta güçlü beceriler edinirler. Öğrenciler profesyonel tasarım dokümantasyonu, tasarım oyunları, oyun sistemleri, oyun mekaniği ve seviye ortamları yazmayı öğrenir, ayrıca kendi etkileşimli deneyimlerini oluşturmak için bilgi uygularlar. Öğrenciler ayrıca bir portföy projesinde sergilemek üzere profesyonel kalitede üretim çalışmaları geliştirme fırsatına da sahiptir.
Kurs Hedefleri
Mezunlar gösterecektir:
- Temel seviye tasarım derslerinden öğrenilen kavramların uygulanması: Oyun tasarımı prensipleri ve terminolojisi, araştırma, eleştirel analiz, prototipleme, oyun sistemleri tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, işletme gereksinimleri için tasarım, kodlama ve sanat.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun olarak kodlama, tasarım araçları ve yazılımların uygulamalı teknik bilgisi.
- oyun tasarımı, sistem tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, kullanıcı deneyimi tasarımı, platforma özgü tasarım ve ücretsiz oyun tasarımı ilkelerinin pratik anlayışı ve uygulaması.
- Kapital projesine ve öz tanıtım paketine yol açacak olan kaliteli oyun tasarım projelerini güncel endüstri standartlarına uygun olarak kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma sürecinde profesyonellik.
- Oyun üretim boru hattının yönetsel ve gelişimsel yönleri hakkında bilgi sahibi olmak ve piyasaya hazır bir oyuna girmeye başlayan planlama, bütçeleme, şartnameler, kısıtlamalar, kapsam, takım çalışması, problem çözme ve son tarih bilgilerini gösterir.
- Takım tabanlı oyun geliştirme projelerinde çalışabilme becerisi.
genel bakış
Bu program 740, 1540 saat boyunca 105 kredi oluşur.
Kurs Listesi
1. Dönem
- Dijital Görüntüleme
- Oyun Tarihi
- Oyun Tasarımına Giriş
- Komut Dosyasına Giriş
- Mini Oyunlar ve Prototiplendirme
2. Dönem
- Oyun Tasarımı Oynamak Ücretsiz
- Oyun Tasarımı
- Seviye Tasarımına Giriş
- Komut
- UI | UX Tasarım
3. dönem
- Temel 3D Kavramları
- Portföy I
- Gelişmiş Script
- Seviye Tasarımı
- İşletmeler için Oyun Tasarımı
4. dönem
- Üretim Öncesi ve Proje Yönetimi
- Platformlar için Oyun Tasarımı
- Oyun Araştırması ve Kritik Analiz
- Gelişmiş Oyun Tasarımı
- Seçmeli
5. terim
- Üretim Ekibi I
- Kıdemli Proje
- Kritik Oyun Tasarımı
- Seçmeli
6. terim
- Üretim Ekibi II
- Kaptanlık Projesi
- Seçmeli x 2
7. dönem
- Post prodüksiyon
- Son Bitirme Projesi
- Portföy II
- Seçmeli
İş
Mezunlar, oyun tasarımcısı, oyun tasarımcısı, sistem tasarımcısı, seviye tasarımcısı, görev senaryosu, ücretsiz oyun prototip tasarımcısı, ücretsiz oyun yapım tasarımcısı, ücretsiz gibi video oyun endüstrisinde tasarım pozisyonları aramak için gerekli eğitim ve becerilere sahiptir. oynamak için canlı ops tasarımcısı, yapımcı asistanı ve test cihazı.
Kariyer fırsatları
Mezunlar, video oyun endüstrisinde, oyun tasarımcısı, oyun tasarımcısı, sistem tasarımcısı, seviye tasarımcısı, görev senaryosu, ücretsiz oynanabilir prototip tasarımcısı, ücretsiz oynanabilir prodüksiyon tasarımcısı, ücretsiz canlı yayın op tasarımcısı, yapımcı asistanı ve test cihazı.
Kimlik bilgileri
Diploma
Bu program, İleri Eğitim Bakanlığı, Beceriler Özel Eğitim Kurumları Şubesi (PTIB) kayıt memuru tarafından onaylanmıştır.
Ayrıntılar
- Öğrencileri oyun, film, TV ve sonrasında çalışmaya hazırlar
- Program yedi dönem boyunca 105 kredilik oluşur
- Endüstri uzmanlarından uygulamalı eğitim
- İşi sergilemek için bir portföy oluşturun
- Modern bir ortamda yenilikçi eğitim
- Mezun olan öğrencilere diploma verilir.
Mezunlar Öğren
- Temel seviye tasarım derslerinden kavramları uygulamak: oyun tasarım ilkeleri ve terminoloji, araştırma, eleştirel analiz, prototipleme ve oyun tasarımının tüm yönleri.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun kodlama, tasarım araçları ve yazılımların teknik bilgisi.
- Kapstone projesi ve kendini geliştirme paketine giden kaliteli oyun tasarımı projelerini kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma yoluyla profesyonellik.
- Takım tabanlı oyun geliştirme projeleri ve piyasaya hazır bir oyun haline getirme süreleri için çalışabilme.
Bu Diploma programında, öğrenciler oyun üretiminin yönetsel ve gelişimsel yönleri hakkında bilgi edinir ve planlama, bütçeleme, şartnameler, kısıtlamalar, kapsam, takım çalışması ve problem çözme bilgilerini gösterir.
Kimler Başvurmalıdır?
Doğrudan lise dışındaki öğrenciler veya kariyer değişikliği için hazır olan veya sahip oldukları becerileri geliştirmeye hazır olan olgun öğrenciler.
- Detay odaklı reklamlar, hayal güçlerini büyük ekrana taşıma arzusu ile
- Tasarım, çizim, teknoloji ile ilgileniyor
- Programlama ve tasarım ile ilgili yeni becerileri öğrenmeye istekli
- Bilgisayar anlayışlı ve çeşitli programlara aşina
- Yaratıcı birleşmeye önem verenler, heyecan verici bir kariyer için pratik uygulamalarla uğraşırlar.
İdeal Öğrenciler
Kimler Başvurmalıdır?
Doğrudan lise dışındaki öğrenciler veya kariyer değişikliği için hazır olan veya sahip oldukları becerileri geliştirmeye hazır olan olgun öğrenciler.
- Detay odaklı reklamlar, hayal güçlerini büyük ekrana taşıma arzusu ile
- Tasarım, çizim, teknoloji ile ilgileniyor
- Programlama ve tasarım ile ilgili yeni becerileri öğrenmeye istekli
- Bilgisayar anlayışlı ve çeşitli programlara aşina
- Heyecan verici bir kariyer için yaratıcı çabaları pratik uygulamalarla birleştirmeye değer verenler
Müfredat
genel bakış
Bu program 740, 1540 saat boyunca 105 kredi oluşur.
Kurs Listesi
1. Dönem
- Dijital Görüntüleme
- Oyun Tarihi
- Oyun Tasarımına Giriş
- Komut Dosyasına Giriş
- Mini Oyunlar ve Prototipleme
2. Dönem
- Oyun Tasarımı Oynamak Ücretsiz
- Oyun Tasarımı
- Seviye Tasarımına Giriş
- Komut
- UI | UX Tasarım
3. dönem
- Temel 3D Kavramları
- Portföy I
- Gelişmiş Script
- Seviye Tasarımı
- İşletmeler için Oyun Tasarımı
4. dönem
- Üretim Öncesi ve Proje Yönetimi
- Platformlar için Oyun Tasarımı
- Oyun Araştırması ve Kritik Analiz
- Gelişmiş Oyun Tasarımı
- Seçmeli
5. terim
- Üretim Ekibi I
- Kıdemli Proje
- Kritik Oyun Tasarımı
- Seçmeli
6. terim
- Üretim Ekibi II
- Kaptanlık Projesi
- Seçmeli x 2
7. dönem
- Post prodüksiyon
- Son Bitirme Projesi
- Portföy II
- Seçmeli
Kimlik bilgileri
Diploma
Bu program, İleri Eğitim, Beceriler ve Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim Kurumları Şubesi (PTIB) kayıt memuru tarafından onaylanmıştır.
Ayrıntılar
- Öğrencileri oyun, film, TV ve ötesinde çalışmaya hazırlar
- Program yedi dönem boyunca 105 krediden oluşmaktadır.
- Endüstri uzmanlarından uygulamalı eğitim
- İşi sergilemek için bir portföy oluşturun
- Modern bir ortamda yenilikçi eğitim
- Mezun olan öğrencilere diploma verilir.
Mezunlar Öğren
- Temel seviye tasarım kurslarından kavramları uygulamak: oyun tasarımı ilkeleri ve terminolojisi, araştırma, kritik analiz, prototip oluşturma ve oyun tasarımının tüm yönleri.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun kodlama, tasarım araçları ve yazılımların teknik bilgisi.
- Kapstone projesi ve kendini geliştirme paketine giden kaliteli oyun tasarımı projelerini kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma yoluyla profesyonellik.
- Takım tabanlı oyun geliştirme projeleri ve piyasaya hazır bir oyun haline getirme süreleri için çalışabilme.
Bu Diploma programında, öğrenciler oyun üretiminin yönetsel ve gelişimsel yönleri hakkında bilgi edinir ve planlama, bütçeleme, şartnameler, kısıtlamalar, kapsam, takım çalışması ve problem çözme bilgilerini gösterir.
Program Sonucu
Kurs Hedefleri
Mezunlar gösterecektir:
- Temel seviye tasarım kurslarından öğrenilen kavramların uygulanması: Oyun tasarımı ilkeleri ve terminolojisi, araştırma, kritik analiz, prototip oluşturma, oyun sistemleri tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, iş gereksinimleri için tasarım, ayrıca komut dosyası oluşturma ve sanat.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun olarak kodlama, tasarım araçları ve yazılımların uygulamalı teknik bilgisi.
- oyun tasarımı, sistem tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, kullanıcı deneyimi tasarımı, platforma özgü tasarım ve ücretsiz oyun tasarımı ilkelerinin pratik anlayışı ve uygulaması.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun olarak capstone projesine ve kendi kendini tanıtma paketine götürecek kaliteli oyun tasarım projelerini kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma sürecinde profesyonellik.
- oyun üretim hattının yönetimsel ve gelişimsel yönleri hakkında bilgi sahibi olmak ve piyasaya hazır bir oyun yapmaya giden planlama, bütçeleme, spesifikasyonlar, kısıtlamalar, kapsam, takım çalışması, problem çözme ve son teslim tarihleri hakkında bilgi sahibi olmak.
- Takım tabanlı oyun geliştirme projelerinde çalışabilme becerisi.
Kariyer fırsatları
İş
Mezunlar, oyun tasarımcısı, oyun tasarımcısı, sistem tasarımcısı, seviye tasarımcısı, görev senaryosu, ücretsiz oyun prototip tasarımcısı, ücretsiz oyun yapım tasarımcısı, ücretsiz gibi video oyun endüstrisinde tasarım pozisyonları aramak için gerekli eğitim ve becerilere sahiptir. oynamak için canlı ops tasarımcısı, yapımcı asistanı ve test cihazı.
Kariyer fırsatları
Mezunlar, oyun tasarımcısı, oyun tasarımcısı, sistem tasarımcısı, seviye tasarımcısı, görev komut dosyası yazarı, oynaması ücretsiz prototip tasarımcısı, oynaması ücretsiz gibi talep edilen pozisyonlarda video oyun endüstrisinde tasarım pozisyonları aramak için gerekli eğitimi alırlar. yapım tasarımcısı, oynaması ücretsiz canlı operasyon tasarımcısı, yapımcı yardımcısı ve test uzmanı.